یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

قیمت تابلوهای تبلیغاتی

تابلوسازی به شیوه های تابلو استیل - تابلو چلنیوم - تابلو برجسته

قیمت تابلوهای تبلیغاتی

۳۵ بازديد





تابلوهای تابلویی که به عنوان تابلو مغازه ، تابلو شرکتی و یا تابلو فروشگاهی جهت معرفی برند تجاری در سر درب مکان های تجاری مورد استفاده واقع می شوند تنوع بسیار زیادی دارند که مشتریان با توجه به سلیقه ، بودجه و مکانی که کسب می کنند نوعی از آن را انتخاب نموده و با مراجعه به کارگاه تابلوسازی و یا سایت های تابلو سازی یکی از آنها را سفارش می دهند .

تابلوها با توجه به نوعی که دارند هر کدام به قیمت های متفاوتی برای مشتریان طراحی و پیاده سازی می شوند برای مثال :

تابلو چلنیوم :

بدلیل اینکه اقسام متفاوتی همچون تابلو چلنیوم ستاره ای ، تابلو چلنیوم کریستالی ، تابلو چلنیوم الماسی ، تابلو چلنیوم لترمکس ، تابلو چلنیوم ساده و تابلو چلنیوم دوبل دارد و هر کدام تکنیک های ساخت متفاوتی دارند و با استفاده از ابزارها و متریال های متفاوتی ساخته می شوند هر کدام دارای قیمت متفاوتی هستند بنابراین قیمت تابلو چلنیوم علاوه بر نوع اجرا ، توسط متر محیط حروف برجسته ، متریال های مصرفی ، زیرساز تابلو و دیگر ابزارهایی که در ساخت آن استفاده می شود ، سنجیده می شود .

تابلو استیل :

تابلو استیل نوعی تابلوی تبلیغاتی فلزی است که در گذشته با استفاده از فلزاتی همچون برنج ، مس و آهن ساخته می شد که این فلزات پس از مدتی دچار تغییر رنگ و کدری می شدند به همین دلیل استفاده از آن ها منسوخ شدند و امروزه استیل جایگزین آن فلزات شده است و تابلو استیل به عنوان یک تابلو فلزی از سوی مشتریان مورد استقبال زیادی واقع شده است که نوع ورق استیل ، زیرساز و مترمحیط حروف برجسته ، قیمت تابلو استیل را تعیین می کند .

تابلو وکیوم :

تابلو وکیوم یکی از تابلوهای حروف برجسته است که توسط خلاء و حرارت شدید و تحت فشار طرح بر روی پلکسی ، پرس شده و به شکل قالب در می آید که در صورت دلخواه ، قابلیت اجرای سه بعدی نیز برای آن فراهم است . نوع تابلو وکیوم ، زیرساز ، قاب تابلو و مترمحیط حروف می تواند قیمت تابلو وکیوم را تعیین کند .

تابلو نئون پلاستیک :

این تابلو به دو شکل متفاوت اجرا می شود

تابلو نئون شیشه ای:

این تابلو با استفاده از شیشه های خام طراحی می شود که این شیشه ها توسط حرارت شکل می گیرند و توسط گاز نئون پر می شوند .

تابلو نئون پلاستیک :

رویه و لبه های حروف هر دو از پلاستیک ساخته می شوند که متر محیط قیمت تعیین کننده تابلو نئون پلاستیک است .

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.