پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

تابلو مغازه و انواع آن

تابلوسازی به شیوه های تابلو استیل - تابلو چلنیوم - تابلو برجسته

تابلو مغازه و انواع آن

۵۰ بازديد

تابلو پرنس

تابلو مغازه یکی از انواع روش های تبلیغاتی است که سبب معرفی برند تجاری در نقطه فروش می شود و شما توسط آن می توانید به راحتی و بدون صرف هزینه اضافی و با قیمت ارزان تبلیغات موثری انجام دهید و در مقابل دیدگان عموم به معرض نمایش بگذارید .

تابلو مغازه به شیوه های متفاوت اجرا و پیاده سازی می شوند و انواع متعددی دارند که در ادامه به تشریح پرکاربردترین آنها خواهیم پرداخت :

تابلو چلنیوم :

تابلو چلنیوم یکی از پر استفاده ترین نوع تابلوهای تبلیغاتی است که جایگاه اول را به خود اختصاص داده است . تابلو چلنیوم به شیوه های متفاوتی همچون تابلو چلنیوم کریستالی ، تابلو چلنیوم الماسی ، تابلو چلنیوم طلایی ، تابلو چلنیوم لترمکس ، تابلو چلنیوم دوبل و دیگر مدل ها اجرا می شود که نوع تابلو چلنیوم و متریال های مصرفی تعیین کننده قیمت تابلو چلنیوم است .

تابلو استیل :

یکی از تابلوهای قدیمی اما پرکاربرد در حوزه تابلوسازی ، تابلو استیل است . تابلو استیل در قدیم بصورت بدون نور اجرا و پیاده سازی می شود اما امروزه با استفاده از ترفندهای جدیدی با نام تابلو پلاستیل و تابلو استیل نور اندریک به صورت با نور اجرا و پیاده سازی می شود .

تابلو وکیوم :

از جدیدیترین نوع تابلوهای تبلیغاتی است که به صورت سه بعدی اجرا و پیاده سازی می شود و برجستگی بیشتری نسبت به سایر تابلوها دارد .

تابلو ترموود :

تابلو ترموود نوعی تابلوی تبلیغاتی چوبی است که می تواند فضای کلاسیکی را برای محیط تجاری شما فراهم سازد .

تابلو کامپوزیت :

تابلو کامپوزیت با استفاده از ورق کامپوزیت ساخته می شود که نوعی ورق سبک و براق است . این ورق ها به عنوان زیرساز تابلو های تبلیغاتی اجرا و پیاده سازی می شود .

تابلو فلکسی :

این تابلو با چاپ فلکس ، بر روی متریال های متعدد اجرا و پیاده سازی می شود .

تابلو بنری :

بنر نیز با استفاده از دستگاه چاپ بنر ، به چاپ می رسد و می توان انواع تصاویر و متون تبلیغاتی را بر روی آن به چاپ رساند .

تابلو پیکسلی :

این تابلو به شکل برنامه ریزی شده اجرا می شوند و می توان انواع افکت های نوری را هم در زمینه و هم در حروف برجسته اجرا و پیاده سازی نمود.

تابلو پولکی :

در ساخت تابلو پولکی ، از نوعی تایل پلاستیکی استفاده می شود که با اشکال هندسی متعدد بر روی این تایل های پیاده سازی شده اند .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.