یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

چرا از تابلو تبلیغاتی استفاده می کنیم ؟

تابلوسازی به شیوه های تابلو استیل - تابلو چلنیوم - تابلو برجسته

چرا از تابلو تبلیغاتی استفاده می کنیم ؟

۱۵۸ بازديد



هنگامی که از خانه خود خارج می شویم ومنظر شهری را ملاحظه می کنیم بخش جدا ناپذیری که توجه ما را به خود جلب می نمایند تابلوهای تبلیغاتی هستند که در سر در مغازه نصب شده اند و قطعا تابلوهای زیباتر با نورپردازی های شیک بیشتر از تابلوهای ساده که به صورت بنر یا فلکس نصب شده اند توجه ما را به خود جلب می کنند . قبل از ورود دستگاه پیشرفته  نظیر دستگاه برش لیزری به حوزه تابلوسازی ، متخصصین تابلوساز نمی توانستند مانورهای زیادی بر روی تابلوهای تبلیغاتی پیاده سازی نمایند اما امروزه با استفاده از دستگاه های پیشرفته امکان پیاده سازی افکت های نوری متعدد و حجیم سازی حروف برجسته به راحتی فراهم شده است و می توان تابلوهای زیبایی خلق نمود که نظر هر رهگذری را به خود جلب نمایند .

هدف از ساخت تابلوی تبلیغاتی:

قطعا هدف از هر گونه تبلیغات جذب مشتری بیشتر و افزایش سود و درآمد است . امروزه با بالا رفتن توقع مشتریان می بایست محل کسب و کار را هم از لحاظ چیدمان و دکوراسیون داخلی و هم از لحاظ ظاهر بیرونی به صورتی زیبا و مدرن طراحی نمود تا مشتریان به سمت شما بیایند . تابلوهای تبلیغاتی نقش برجسته ای را در معرفی برند شما به دیگران ایفا می کنند و مغازه یا محل کسبی که بدون تابلوی تبلیغاتی باشد دیده نخواهد شد .

کدام تابلو تبلیغاتی را برگزینیم؟

با توجه به نوع کسب و کار شما می توانید از تابلوهای متعددی نظیر تابلو چلنیوم ، تابلو استیل ، تابلو لایت باکس ، تابلو ترموود ، تابلو ال ای دی ، تابلو روان و ... استفاده کنید . همه تابلوهای تبلیغاتی برای کسب و کارهای متعدد قابل پیاده سازی هستند که با توجه به بودجه ، ارتفاع تابلو از زمین و میزان نور محیط ، هر مشتری تابلوی دلخواه خود را سفارش می دهد که البته پیشنهاد می کنیم از مشاورین تابلوسازی در زمینه نحوه ساخت تابلوی مناسب کمک بگیرید تا تابلوی تبلیغاتی شما بتواند سالها پاسخگوی نیاز شما باشد .

قیمت تابلو تبلیغاتی :

هر تابلو که ساخته می شود ابتدا توسط نرم افزارها طراحی می شود و بر اساس محیطی که حروف برجسته اشغال می کنند و همچنین نوع متریال ها و ابزارهای کاربردی و ورق ها ، قیمت تابلو سنجیده می شود .

ویژگی های اساسی در تعیین زیبایی یک تابلو :

استفاده از رنگ متناسب با محیط

نحوه نورپردازی

استفاده از افکت های جذاب و درج لوگو

استفاده از متریال های با کیفیت و اصلی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.